Pokud by se vás někdo zeptal, která značka alkoholu má ve světě nejvyšší prodej, nejspíš vám proběhne hlavou některá z velkých světových značek., jako například Bacardi, Jack Daniel’s, Smirnoff, nebo Anheuser Busch. Ve skutečnosti zlatá medaile za neprodávanější alkohol jde do korejské firmy Jindro za soju. V roce 2012 se prodalo 552 miliónu litrů soju Jindro. 90% z prodaného množství nápoje se spotřebuje v Korei.
Soju (destilát z rýže nebo ječmene.) vzniklo kolem kolem roku 1300 v Korei během období mongolské okupace. Do dnešní doby zůstává popularní nápoj zvláště v Jižní Korei. Samotní korejci zkonzumují přeš jednu miliardu láhví soju za jeden měsíc. Soju je považováno za národní korejský nápoj.
Soju je čirý bezbarvý alkoholický nápoj jehož chuť se nejvíce podobá vodce. V závislosti na značce soju se jeho obsah alkoholu pohybuje mezi 20% až 45%.
O společnosti Jindro
Společnost Jindro byla založena v roce 1924. Mimo soju vyrábí Jindro několik dalších alkoholických výrobků včetně červeného vína a whiskey. Další z produktů Jindro je balená voda Soksu. V roce 1968 Jindro začalo exportovat své výrobky do Vietnamu. V dnešní době Jindro exportuje své produkty do 60 zemí světa na pěti kontinentech.